tisdag 15 september 2009

Mörkt eller ljust?

När Jannica åkt hem i söndags kväll hade jag en riktigt härlig känsla i magen. Det var så himla kul att få sitta ner och skvallra i flera timmar. Det är så skönt att vi kan ta upp tråden igen som om det var igår vi pratades vid, fastän det var flera månader sedan vi träffades!

Jag kolllade på söndagsfilmen på 4:an och hade stora förväntningar på den eftersom böckerna är så bra, men det blev platt fall. Vilken B-film! Handlingen var ju i stort sett som i boken, men fy vad det var segt, dåligt skådespeleri och urusel dubbning. Urk! Och jag som övertalade Emil att titta på filmen eftersom böckerna är bra... Det var ingen av oss tre som gillade den och ingen annan heller om man följer diskussionen på aftonbladet och i radio...

Idag bär det av till Mariestad på eftermiddagen och jag längtar! Jag berättar mer en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar