onsdag 16 september 2009

Äntligen!

Nu sitter jag här nyklippt och nyfärgad... Jag hade lite ångest igår när Sari sa vad hon ville göra med mitt hår, men jag litar på henne så det var bara att ta ett djupt andetag och blunda när hon satte saxen i håret. Hade en liten Sune känsla i magen igår när jag drog händerna genom håret och det knappt fanns något kvar... Jag samlade i alla fall inte ihop mitt avklippta hår för att tejpa fast det igen så som Sune gjorde men känslan fanns där.

Det blev inte mörkt eller ljust - det blev koppar!

Efter frisören bar det av till sjukhuset för att röntga knäet som låser sig. Nu är det bara att vänta in doktorns svar... Känner på mig att röntgen inte kommer att visa något och att jag får strida om att göra en magnetröntgen också. Vanlig röntgen visar sällan brosk skador, men det kan ju vara något helt annat för den delen. Min kropp funkar ju inte som ska så det finns säkert något annat i knäet som spökar, något helt flippat. X har ju skojat om att jag kommer sitta i rullstol med syrgas när jag är 40... Det är ju bara 7 år kvar - hahaha!

Igår kväll kom grannen över och lånade smör, och en timme senare kom hon igen och bjöd över oss på äppelpaj. Åh, vad gott det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar