fredag 25 september 2009

Mysfrukost

Så var det fredag igen! Den här veckan har bara svischat förbi, jag har jobbat och jobbat, stressat mellan olika aktiviteter och möten. Nu sitter jag och tar en lugn frukost med tända ljus och försöker få ner stressnivån innan det är dags att göra ett röj igen.

Jag börjar jobba "sent" (10.30) idag men så är jag också sist på jobbet också (17.00). Det är inte många timmars jobb - merparten av min arbetstid ligger på måndag-torsdag, men just fredagar är det segt att stänga. Känns mycket roligare att sluta 13.00!

Imorgon blir det grävning för hela slanten. Jag känner redan nu i min kropp hur ont jag kommer att ha på söndag - hahaha! 300 meter kabel ska grävas ner på gärdet. Jag tror jag tar kökstjänsten istället ;)

Lördagkvällen bjuder på inflyttningsfest hos bror som blivit sambo. Ja officiellt. De har redan bott ihop sedan januari när de blev ett par tack vare min och A-K´s matchmaking...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar