fredag 11 september 2009

Samtal

Så har ytterligare en arbetsvecka förflutit... snabbt som vanligt!

Idag blev jag kallad till chefen för samtal. Det var inte alls lika blodigt som det låter utan en mycket trevlig stund. Vi har fått en ny chef och han ville prata lite med mig idag om vem jag är och vad jag vill med jobbet osv för att lära känna mig. Ett bra initiativ! Jag visste inte så mycket om honom heller så jag fick chans att känna pulsen på honom med (bildligt talat). Vi hade i alla fall något gemensamt kom vi fram till. Det känns skönt att veta att han kan förstå min röra som kan uppstå med X. Jag gick från samtalet med ett leende på läpparna - och det bådar gott inför framtiden!

Om en liten stund vankas det kalas för svågern som fyllde i tisdags. Åker bil dit och promenerar kanske hem? Det är ju trots allt fredag :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar