tisdag 26 maj 2009

Det är vattenpumpen Gerd...

Efter en konstig helg - ja känslomässigt- lunkar veckan på i vanlig ordning. Idag ska jag köpa en vattenpump till husvagnen och hoppas på det bästa. Det ska även inhandlas ett nytt batteri så kanske allt funkar sen. Hoppas, hoppas, hoppas! Någon som vill köpa en superduper husvagn? Snart nybesiktigad också, tack vare papsen!

Träningsvärken i axlarna börjar ge sig nu och bilen låter inte lika mycket som tidigare. Kryptisk mening ser jag... Jag gjorde något i lördags som jag aldrig varit med om förr! Jag var med och bytte avgassystemet på racerbilen. Jag tar inte åt mig någon större ära i att den blev bytt eftersom det var Peter som mekade men jag låg under bilen och försökte hålla emot när det gamla skulle av. Statisk träning på hög nivå... musklerna skakade rejält efter ett tag... MEN jag var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar