fredag 1 maj 2009

Våren är här!

Sköna maj, välkommen! Härligt att vakna till solsken och fågelkvitter!

Valborg firades med grillad korv på Dahl´s altan och sedan en promenad till Eriken för att titta på brasan och prata med folk. I vanlig ordning frös jag trots att jag paltat på mig kläder. Björn trodde att det berodde på för lite glykolhalt i kroppen så han bjöd mig på en blå dryck som till färgen påminde om Elvira Blåtira och smaken var som flytande klubba. Det var så sött så tungan fastnade i gommen. Ingen höjdare!

Framåt dagen ska jag hämta barnen och åka till stan för att göra en del inköp till Elians och Hugos kalas. Malia och Nåmi ska på kalas på söndag - samma tid! Körigt!

1 kommentar:

  1. Håller med om att drinken smakade lite väl sött!
    Trevlig helg!
    Sofie

    SvaraRadera