torsdag 21 maj 2009

Sammanfattning av livet

Tungt, tungt, tungt!

Jästrans tungt!

J..la, fanna, skit!

Ja, typ så...

Mötet i tisdags gick inte alls bra. X reste sig och gick mitt under mötets gång eftersom han tyckte att vi inte kommer någonstans - dvs jag gör inte som han vill. Nu ska han dra saken till rätten. Ursäkta mitt språk men FY FAAN vad jag är trött på det! Nu ska jag gå med ytterligare en oro. Advokater, socialen, vittnen, förhandlingar och allt vad det kan vara...

Mitt i allt detta måste jag tala om vilka underbara kollegor jag har. Ni är guld! Tack för att ni orkar lyssna på mina problem och ger mig en kram emellanåt!

1 kommentar:

  1. Din stackare, du har det jättejobbigt nu!
    Man hoppas att han tar sitt förnuft till fånga.
    Klart vi finns här för dig.
    Kramar i massor/ Anna

    SvaraRadera