onsdag 6 maj 2009

Låg

Huvudvärken kommer och går och igår hade jag en riktig topp av smärta. Jag kände mig helt bedövad i huvudet när jag kom hem på kvällen. Trots det rensade jag rabatterna i hopp om att lite frisk luft skulle göra susen - men icke! När barnen lagt sig för natten, gick jag och la mig i sängen och försökte vila bort det. Jag kunde knappt koncentrera mig på vad jag läste och till slut gjorde det bara så ont att tårarna kom.

Just då känns livet rätt skit!

Jag kröp ner under täcket i full mundering (orkade inte ens ta av mig) och försökte sova men det gick inget vidare. Jag har sovit väldigt oroligt i natt och vaknade med en tung huvudvärk imorse. Men peppar peppar - det har inte brytit ut till mer.

Har funderat en del på om det finns ett mönster i denna värk, men jag ser inget... Jag hoppas att det kommer att försvinna med Fitline, men nu har jag ätit det i 2 månader och ingen förändring än... Om jag fortfarande är i utrensningsfasen måste jag varit jäkligt försurad i kroppen innan! Men det finns ju fler aspekter att ta in - livet har inte direkt varit en dans på rosor sista tiden.

1 kommentar:

  1. Usch, vad jobbigt!
    Har du provat den där flash-drinken? Den skulle ju vara bra mot huvudvärk! Jag håller verkligen tummarna för att det ska bli bättre med fitline... Vi får väl fråga på söndag vad de tror!?
    Ses imorgon, många kramar Sofie

    SvaraRadera