måndag 18 maj 2009

Helgrapport

Jaa, var ska jag börja... En fullspäckad helg med både sorg och glädje...

Besöket hos veterinären slutade i tårar... Elsa var så dålig att vi fick avliva henne...

Lördagen var fylld med mer glädje - Malia och Nåmi köpte benskydd till sin stora lycka och kunde knappt vänta på att ta dem på sig, helst sova med dem också, haha! På eftermiddagen åkte jag på tjejfest där vi bl.a. spelade volleyboll. Det märks på min handled - den är BLÅ - men det är tecken på att jag offrar mig för laget :). Annat än några gräsfläckar som någon tyckte var en uppoffring... Efter god mat och ännu fler lekar blev det ett långdopp i badtunnan, vi badade i fyra timmar, så skönt så! När jag kom till festen fick jag en stor överraskning! Ett blombud! Underbara rosor från älsklingen! En bra start på en trevlig kväll...

Igår blev det ett bad för barnen med i tunnan innan det var dags för fotbollsskola för Malia och Nåmi, och fotbollsträning för Elian.

1 kommentar:

  1. Oj vilken överraskning, blombud är ju aldrig fel! Vad roligt.
    Tråkigt med lilla Elsa men hon mådde ju inte bra.
    kram

    SvaraRadera