onsdag 3 juni 2009

Amputation?

Vilket är bäst kan jag undra? Det verkar som jag inte kan göra något fysiskt utan att skada mig eller få ont. Jag var hos sjukgymnasten igår och han klämde och vred mitt onda knä för att konstatera att jag är ett hopplöst fall, haha! Nej så illa var det inte men jag fick träningsförbud tills knäet är utrett och jag vet varför det gör så j..la ont när jag springer och att smärtan sitter i i flera dagar efteråt. Stor risk att det är en broskskada som kräver operation, så nu har jag väl inget annat att göra än slappa i soffan och äta violfiskar i väntan på röntgen och läkarbesök.

4 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Tänkte på dig och kom på att jag kunde kolla här. Men oj vad du har mycket att tänka på! Hoppas allt ordnar sig. Jag vet att du är en kanonmamma och kroppen kan väl bytas ut?!
    Kram Blipp

    SvaraRadera
  2. Tack för de orden Blipp!
    Kul att du hittat hit du med:)

    SvaraRadera
  3. äsch! Operera knät samtidigt som axeln så kan du varken gå eller klappa händer =). Nej, du har varit inne i ett otursstim nu. Det är dags för dig att komma ur det. Du ska se att lyckan vänder vilken dag som helst!!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om att du ska ta allt på en gång, du får ju tänka på mig som är din blivande kollega, inte kan jag jobba utan min Marita så många gånger,isåfall får du "sitta till på lördag"
    Du ska veta att jag letar violfiskar åt dig, hade tänkt att överrraska med detta men det ser rätt kört ut, vi får väl se!!!
    Nina

    SvaraRadera