onsdag 13 maj 2009

27 Minuter

Under resan till Jönköping igår satt alla vi fyra i bilen och gäspade ikapp. Hmm, det verkar lovande tänkte vi... Jag hade tänkt att starta i Gå- gruppen och kanske jogga lite om jag orkade. Väl framme blev jag påverkad av strålande sol och av uppvärmningsmusiken så jag tänkte om och ställde mig i Jogga-gruppen istället- på vinst och förlust! Jag fick sällskap av 6 st till i vårt gäng:)

JAG SPRANG HELA LOPPET!

Kom i mål trött men lycklig och stolt över min prestation! Min tid var 27 minuter - TJOHO!
Med tanke på hur frekvent min löpträning varit så är jag sååååå nöjd. Det kommer jag leva på ett bra tag. Jag kommer nog känna ännu mer glädje över det när träningsvärken släppt, haha!Chockade både kropp och sinne rejält... Som vanligt fick jag en blåsa, men den här gången klarade jag hälarna tack vare compeed. Blåsan sitter i hålfoten - det är bara jag som lyckas med det!

Jag har pratat med Vadsbokliniken också idag:(
Jag ska få en tid för knäet som bara låser sig när jag springer. Träning är kanske inte rätt forum för min kropp?

2 kommentarer:

  1. Jag har också lyckats få skavsår på hålfoten. Det är syskonen Lemming som har nåt fel i generna tror jag

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag hade en blåsa under compeeden också... Inte många som lyckas med det konststycket...

    SvaraRadera