torsdag 26 mars 2009

Vansinnigt tungt. BAO!

I ett sista desperat försök att få iordning på min mage, min trötthet och mina sömnproblem har jag gripit halmstrået om att äta, eller snarare dricka hälsotillskott. Det heter Fitline. Jag har nu druckit det i 15 dagar och är inne i utrensningsfasen som det fint heter. Sover sämre än tidigare, är såå trött - kan somna på stående fot, men magen har faktiskt hållt sig ganska OK. Jag har kunnat ha jeans hela den här veckan iaf:). Inte illa!

Men mitt sociala liv står helt stilla just nu. När jag kommer hem efter jobb och hämtning på förskola och fritids är det med den allra sista kraft jag har som jag kör sista racet innan det är läggdags för barnen. Efter det hamnar jag i sängen och somnar med boken i ansiktet. Den här veckan har jag somnat redan 20.00. Hoppas det vänder snart! Tills dess får jag nöja mig med små skämt av galenskaparna...

1 kommentar:

  1. Det är utrensningen som pågår....
    Vi träffade en tjej som har hållt på med fitline i 3 månader nu och hon berättade att först blev hon pigg sedan blev hon gruvligt trött innan det vände efter typ 3 veckor.
    Hon mådde nu efter 3 månader super bra och rekommenderade varmt att vi alla måste fortsätta i minst tre månader med tanke på att det tar 90 dagar för cellerna att byggas upp och för vissa tar det upp till ett 1/2 år.
    Håll ut!
    Kram Anna

    SvaraRadera