lördag 28 mars 2009

After work

Nu går det utför, helt klart!

Sitter vid datorn fredag natt och kan inte sova... Jag trodde att det skulle bli en lugn hemmakväll med god mat, vin och mys och bara ta det lugnt efter en intensiv vecka. ACK vad jag bedrog mig! Jag fick laga god mat, men inget vin utan vatten istället... Sen åkte vi ner till bun, satt o skvallrade hos kompisar innan vi drog till "Torget" för after work med trubadur. Enda sättet att komma dit och hem var att jag var nykter (för ingen annan i familjen erbjöd sig att vara chaufför) och det har jag inget emot, men en kväll på krogen med skrän är svårare att orka med då. När vi till sist kom hem igen - ja då sitter jag här och min trötthet har gått över!

För att citera Jannica: Jag blir så trött!

1 kommentar:

  1. att ni bara orkar.....;)
    hos oss blev det en taco kväll med let´s dance.
    tidig sänggång, det är det bästa med fredagar =)
    hoppas du får din lugna lördag istället.
    kram

    ps. du får gå in o ändra inställningar på vilka som får kommentera, just nu måste man vara inloggad för att göra en kommentar hos dig

    SvaraRadera