fredag 20 mars 2009

Ny blogg

Välkomna till min nya blogg!

Startade min bloggkarriär i måndags, men det har gått sådär... Det har mest blivit en massa tid vid datorn för att försöka fixa till designen som jag vill ha. Hittade en massa roliga bakgrunder på http://www.thecutestblogontheblock.com/ men det gick inte att få till det på min blogg. De är mycket restriktiva med vilka bakgrunder som får användas, och inget utifrån verkade godkännas.

Jag vill inte låta Peters slit gå till spillo eller ha en layout som jag inte trivs med, så nu skaffar jag helt sonika en ny blogg!

Ställde klockan trots att jag kunde sova länge idag för att jag SKA skriva en inlämningsuppgift innan jag börjar jobba, men på något konstigt vänster hamnade jag med bloggen istället... Men nu gnager samvetet inom mig rejält :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar