måndag 30 mars 2009

Sit vär

Nu tryter mitt goda humör... är riktigt trött på snö, slask och minusgrader. Jag har inte fått något vettigt gjort i helgen, jag har bara inte orkat ta mig för ett skit. En idé var att rensa i landet och leta fram jordgubbsplantorna bland allt annat gräs som vi INTE har planterat men vem orkar det nu?

Jag gav mig ut på en promenad istället som slutade i en joggingtur... Jag var tvungen att få upp värmen igen efter att jag mötte Malin och blev stående en stund för skvaller. Skönt att komma hem och krypa ner i ett bad som älsklingen fixat åt mig :)

Den här dagen har varit en sån dag man bara går igenom och överlever... Känns bra att det är som vanligt igen imorgon även om det bara är för en dag. Jag måste fixa material till på onsdag när jag ska på workshop på högskolan - sista minuten, men så blir det när allt annat skiter sig... Läs Annas blogg så får ni en förklaring... Krya på dig Lucas!

Imorgon slutar jag tidigt, så det blir nog en vända till stan och leta efter jacka till tösera i familjen och fixa med present till födelsedagsbarnet.

1 kommentar:

  1. Ja jag vet! det är en jobbig sits när det fattas personal o inga vikarier får sättas in.
    skit är vad det är, men jag kommer i morgon.
    Hoppas mötet gick bra / kram

    SvaraRadera