torsdag 4 juni 2009

Bruce Springsteen

Ikväll var barnen (tre av dem) och jag på vernissage på Elians skola. Han var mäkta stolt när han visade oss runt och pratade om allt han lärt sig. Barnen sjöng även för oss men Elian försökte hålla sig cool och inte visa att han gillar att sjunga utan stod med händerna i fickorna och ville inte titta på mig. Men mitt mammahjärta ömmade väldigt... Ja usch, nu är det bara en vecka kvar i barnskolan sen ska lillkillen ha sitt första sommarlov- vart tog tiden vägen? Det var ju nyss han var ett litet knyte jag bar runt på... Eller?

Imorgon drar Peter och jag till huvudstaden för konsert och en natt på hotell - härligt! Ska bli helt underbart att få ett avbrott från allt det jobbiga och bara ta hand om varandra. Lovely! Men jag missar vår personalfest, skit skit skit. Det är ju inte för inte som vi har så kul på jobbet - vilket gäng! Det är en underbar känsla att faktiskt längta till jobbet ibland. Jag vet inte om jag haft den känslan tidigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar