onsdag 24 juni 2009

Bränna

Jag slutade tidigt igår och nyttjade min lediga eftermiddag till att läsa en god bok i solen. Det märks idag! Det stramar i skinnet och jag har fått en mycket snygg vit bikinitrosa på rumpan, huden runt om är röd. Men jag kan sitta ner utan att det gör ont i alla fall:) Det kanske beror på god isolering?

På jobbets vårfest i maj fick vi personal motta en spikmatta av föräldrarna. Det sticks VÄLDIGT mycket när man lägger sig på den, men efter 10 min infinner sig ett slags lugn och man slappnar av. Det tar ett tag att komma igång igen om man dessutom somnar på mattan... I vilket fall, för några veckor sen satte jagt mig i soffan i personalrummet och pratade med Nina i flera minuter innan jag såg att jag faktiskt satt på spikmattan. Jag kände det inte utan såg det! Hahaha! Jag borde klara av vintern bra med den isoleringen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar