onsdag 8 april 2009

Wii

En mycket lycklig son bor på Prästekullen nu! Han var helt salig igår över sina inköp och bara längtade hem och koppla ihop wii:et. När jag väl fått ordning på alla sladdar och mojänger funkade inte de två spelen som han köpte extra, men vad i?? Inget var felkopplat iaf (vad ni än tror bröder) eftersom vi kunde spela wii sports...

Minimala odds att två spel inte funkar så visst blir jag fundersam över min egna förmåga att koppla ihop teknik- men jag vet oxå att jag inte är helt tappad bakom vagnen. Ringde till butiken idag och hörde med dem så att spelen inte är kodade eller något liknande men det skulle bara vara att köra. Så nu väntar ytterligare en tur till stan för att byta spelen - inget jag är sugen på!

2 kommentarer:

  1. Det måste vara felkopplat. Hur många gånger har inte jag hjälpt dig att reda ut härvorna av kablar?

    SvaraRadera
  2. Som jag visste... ett inlägg av bror angående min förmåga att koppla ihop teknik. Konstigt att ett spel funkar och inte de andra två..

    SvaraRadera