tisdag 21 april 2009

Feberfri?

Efter 10 dagar med feber som går upp och ner är krafterna nedsatta. Det märks på humöret framförallt! Igår var vi på vårdcentralen för att kolla läget med Elian men allt såg bra ut i öron och hals, och lungorna hade ett bra ljud - så allt tyder på att kroppen själv tar hand om viruset och på så sätt får han feber. Så det är bara att vila tills krafterna är tillbaka... Ingen mer feber igår och ingen idag än så länge, men jag vågar inte tro att det är över än.

Det är samtidigt skönt att jag får vila lite med. Jag har inte kommit över på den andra sidan utrensningen än - jag känner mig nästan död av trötthet. Det är bara viljan och måstena som gör att jag tar tag i saker och knappt det! Men jag ska inte ge mig än, har ju mått skit rätt länge så det tar väl tid innan det vänder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar