lördag 18 april 2009

Alkotest

Efter mycket tjat vågade tjejerna äntligen åka vattenrutschkanan på badhuset igår! Det tog en timme i vattnet innan Nåmi vågade åka med Rickard men då släppte verkligen hennes rädsla - de åkte 5 gånger och leendet var sååååå stort. Då fattade Malia mod och tog ett varv med morbror hon med. Slutligen åkte de själva, sen liggandes, sen på mage och sen tog de sats ståendes med hjälp av stången! Vilken lycka! Elian var som vanligt mer under vattnet än över...

Idag var vi till stan och bytte wii-spelen som inte funkade, men innan dess blev jag stoppad av polisen och fick blåsa. Konstigt att man blir nervös fast jag visste att det var grönt, drack fanta igår... Väl inne i butiken blev jag bemött med misstro av expediten som var snorkig mot oss. "Det måste vara fel på vår konsol" m.m. Kändes väldigt bra när vi kom hem och testade spelen och de funkade. Inget fel på konsolen eller min förmåga! Nästan så jag har lust att ringa henne och tala om det bara för att knäppa henne på näsan.

1 kommentar:

  1. Vad härligt ni verkar haft det i badhuset! Tur att du åkte, Marita. Elian orkade eller?! Hoppas att dagen idag, varit bra den också =)
    Kram Sofie

    SvaraRadera