tisdag 14 april 2009

Rena rama rånet

Klockan är inte mer än 17.20 och jag längtar redan till sängen. Inatt sov jag görsketadåligt! Skönt att sluta tidigt idag, men eftermiddagen har varit fylld av aktiviteter. Jag gjorde en utflykt till stora staden (Mariestad:), hade dejt med världens bästa frisör, sen till världens bästa A-k för lite prat. Var på apoteket en sväng också och blev ännu fattigare - 1296 kr för att hämta ut astmamediciner, huga!

Älsklingen sitter i sin leksak och gräver igen, medans jag slappar... bra att komma i stämning innan badet som väntar... måste bara komma på något att laga till middag innan jag kryper ner i det varma vattnet...

2 kommentarer:

  1. ja det är verkligen inte billigt att vara sjuk.
    vad blev det för mat sen då?
    syns i morgon/kram anna

    SvaraRadera
  2. Hur var stämningen i badet då, soft eller?

    Receptet på maten skulle nog många vilja ha....















    :)

    SvaraRadera