lördag 29 augusti 2009

Snabba ryck

Igår efter jobbet drog Peter och jag snabbt till Mariestad för att uträtta två ärenden och sedan snabbt till Skövde för att göra fler ärenden. Det var diverse presentinköp som skulle avklaras och skoinköp och eventuellt något snyggt till kvällens fest. Mariestad var avklarat på 20 minuter och Skövde tog inte mycket mer tid i anspråk det heller. Jag fyndade ett par Merrell skor på rea men inget annat. Provade en jeansklänning jag suktat efter bra länge nu, men när jag väl provade den satt den inte alls som jag ville. Så vi tog en sväng till Willys och handlade mat istället... Allt som allt tog flängandet inte mer än 3 timmar, inte illa med tanke på att resorna fram och tillbaka tog strax över timmen! Dessutom fick vi med oss pizza hem:) Vi var ganska hungriga när vi väl handlat färdigt och ingen av oss orkade laga maten vi hade tänkt till fredagsmys. Men mys i soffan med pizza, film och godis är inte fel det heller!

Eftersom jag inte fyndade några kläder fick jag prova det som fanns i garderoben hemma och jag kom fram till några alternativ... Jag får se vad jag känner för när jag väl ska göra mig iordning.

(Filmen vi kollade på var "En shoppaholics bekännelser". Superbra romantisk komedi! Skratt och myskänsla utlovas)

1 kommentar:

  1. Hej, jag har utmanat dej i min blogg. Kika in och anta utmaningen :)

    SvaraRadera