lördag 15 augusti 2009

Camping

Varför är det så att när man har möjligheten att sova ut på morgonen så vaknar man tidigt, och de mornar man ska vakna tidigt är man koma trött? Ett av livets gåtor...

Idag vaknade jag med halsont och huvudvärk, illa! Hoppas det inte utvecklas till något mer än det! Men jag ska vara glad - jag har hållt mig frisk i fem månader och det är rekord. Jag lyckas dra på mig alla förkylningar och maginfluensor som florerar runt annars. Immunförsvaret har fått hjälp av FitLine, helt klart.

Ikväll blir det camping i f.d hemstaden med incheckning kl 16. Nu håller jag tummarna för att regnet håller sig borta under hela kvällen så att campingen inte svämmar över av annat än friskt humör och skratt! Jag ser fram emot att se svägerskans campingoutfit, den kommer att bli succé och matcha bror. Jag vet att jag skriver kryptiskt, men jag vill inte avslöja något innan kvällen. Det kommer kanske en rapport och bilder imorgon;)

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en underbart rolig kväll för det är du värd!!!
    Ses igen på måndag
    Kram Sofie

    SvaraRadera