måndag 6 juli 2009

Semester

Nu är årets sommarsemester igång... Jag hade tänkt att ta sovmorgon idag för att verkligen få känslan av att jag är ledig men det sket sig. Rejält! Så det är lika bra att ta tag i dagens bestyr. Jag ska ta tag i sista städningen i husvagnen, så att den glänser inför uthyrningen.

Igår åkte jag till Husvagns-Svensson för att köpa glödlampor, kylskåpsfläkt och annat smått och gott för att kunna ge vagnen en uppfräschning. För att sammanfatta det besöket - KAOS! Redan utanför stod husvagns ekipage parkerade hur som helst och jag fick sicksacka mig fram till själva parkeringen. Väl inne i butiken kommer nästa kaos. Det var en känsla av Gekås stämning, folk överallt med kundvagnar och korgar utan att ta hänsyn till andra människor, endast siktet inställt på att komma över sina reservdelar och ta en plats i kön som var lååång. Jag fick tag på det jag skulle efter en stunds letande bland hyllorna och kunde äntligen lämna kaoset, pust!

1 kommentar:

  1. Hallojjj Marita!!
    kul att du bloggar o att jag fick syn på dig..hoppas allt bra..kram E

    SvaraRadera