tisdag 7 juli 2009

FitLine

Första semesterdagen började segt, men när jag väl tog tag i mig själv kändes allt bättre. Jag var hos världens bästa frisör som dock inte fick klippa så mycket, utan bara toppa lite grann. Lunchade på Lundis med frisören, gjorde ärenden på stan, for till föredetta grannen och tjötade lite, tillbaka till stan för synundersökning hos den trevligaste optiker jag vet. Det växer absolut ingen mossa på honom, jag kan få skrattkramp i magen när jag är där! Sen åkte jag vidare till affären och handlade god mat och lite mysgodis till mig och älsklingen. Eftersom regnet öste ner ställde vi in vår picninc och myste hemma istället med tända ljus, vin, mat och Notting Hill som avslutning. Underbart!

Hos optikern fick jag ett överraskande besked! Min syn har blivit bättre,tjoho! Jag har gått omkring med för stark styrka på linserna ett tag. Jag har inte märkt av det så mycket själv, jag har inte haft någon huvudvärk eller så. Optikern undrade om jag ändrat något i min medicinering som kunnat påverka synen, men den enda "medicin" jag tar nu som jag inte gjort tidigare är FitLine. Det är ju ett näringstillskott som gjort susen på andra sätt hos mig, men nu märks det tydligen även på min syn!? Ja det är ju inte vetenskapligt bevisat att det är så, men optikern hade ingen förklaring till varför jag fått bättre syn och jag väljer att tro på FitLine även om jag inte tror att min syn kommer att bli perfekt igen. Ett litet steg räcker för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar